Aktualno

Strokovna delavnica

Trajnostna preobrazba blagovne znamke za tržni preboj

Blagovne znamke, ki imajo v središču svojega razvoja trajnost, lahko rastejo tudi 50 % hitreje kot blagovne znamke, ki niso trajnostni akterji. To potrjujejo številni upravljavci blagovnih znamk. Blagovne znamke morajo imeti trajnostno vrednost, vizijo in kvantificiran načrt vzdolž celotne vrednostne verige. In seveda dnevno trajnostno upravljanje.

Na strokovni delavnici o preobrazbi blagovne znamke za tržni preboj bomo
odgovarjali na vprašanja, kot so:

  • Kakšna je trajnostna vizija blagovne znamke? Kaj nam je sveto?
  • Katere širše družbene izzive prednostno rešujemo?
  • Kako vplivamo na trajnostno kulturo (vrednote, odnose, vedenjske vzorce) širše družbe?
  • Kdo v podjetju upravlja s trajnostnim razvojem blagovne znamke?
  • Kdo soupravlja (meddeležniški odnosi) – poslovni model?
  • Katere so naše prioritete?
  • Kateri so naši kazalniki (ekonomski, okoljski, družbeni)?
  • Katere cilje zasledujemo? Kako jih merimo?
  • Kako komuniciramo?

Z upravljanjem trajnostnega razvoja blagovne znamke podjetje

  • postavlja strateški fokus in prioritete, merljive cilje,
  • meri distanco med tem, kaj reče, in tem, kar naredi,
  • spodbuja notranje procese (inovacije), ki se nanašajo na trajnostni razvoj,
  • zvišuje trajnostno vrednost svojih izdelkov v očeh notranjih in zunanjih javnosti,
  • odpira nove tržne priložnosti zaradi trajnostne dodane vrednosti,
  • nadgrajuje trajnostno identiteto in ugled (zaupanje) podjetja ter ustvarjati nove zgodbe trajnostnih vrednosti,
  • soustvarja strateške trajnostne spremembe v širšem okolju (poslovno okolje, potrošniške navade, pomaga reševati širše družbene izzive).

 

Predava: mag. Vanesa Čanji, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij

 

Datum: petek, 13. marec 2020, od 9.00 do 14.00 ure - DELAVNICA JE PRESTAVLJENA NA KASNEJŠI TERMIN
Lokacija: stavba RITS, Kidričeva ulica 25, 3000 Celje

 
Kotizacija: 195 € + ddv
20 % popust za člane Zelenega omrežja Slovenije (156 € + ddv)

POSEBNA PONUDBA: Vsaka nadaljnja oseba iz iste organizacije ima na osnovno ceno 30 %  popust. Popusti se med seboj ne seštevajo. V ceno je vključeno tudi gradivo za izobraževanje.

 

PRIJAVITE SE

Prijave zbiramo na e-naslov info@zelenaslovenija.si do torka, 10. 3. 2020. Pripišite podjetje, naslov podjetja, ime in priimek udeleženca, funkcija v podjetju, tel. št., e-naslov.

 

Prijeten pozdrav,

ekipa Akademije Zelena Slovenija

 

Kontakt:

Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716 ali 03 42 66 700
e: tanja.pangerl@fitmedia.siinfo@zelenaslovenija.si