Drznost drugačnega pogleda

Psihologija množic ali čredništva deluje skozi vso zgodovino. In še kako danes! Če so vsi hodili v banke po (pre)velike žaklje denarja, smo tudi mi. Če nihče danes noče nič kupiti ali investirati, tudi mi ne bomo. Če so drugi v strahu …, če drugi pravijo, da je nevarno …, če drugi še niso pometli pred lastnim pragom, zakaj bi mi …. Skratka, kot drugi.

Saj, zakaj se ne bi učili od boljših? Da bi se le! Težava nastopi, če se pridružujemo množici klonov, ki drvijo … Kam že?

Nemalokrat je uspeh drugje. V drugačnosti. V tem, da si upaš misliti in udejanjati svoje ideje. Pri tem tudi tvegati. V dizajnu je že tako, kot pišemo v reviji, a tudi na mnogih drugih področjih. Nekdo v investiciji vidi le strošek, drugi pa priložnost za dodano vrednost, ki povečuje konkurenčnost.

Drugačnost zahteva zamenjavo optike. Primer: nevarni odpadki so za večino nekaj, s čimer se nočejo ukvarjati, zato v njih ne (z)morejo videti priložnosti. Pa so odpadki, tudi nevarni, še kako del vsakdanjega življenja! Tisti, ki so premogli drugačno optiko, z njimi celo služijo. Na okoljsko sprejemljiv način, seveda. Drugi, ki so urejanje odpadkov preprosto odlagali, pa danes bijejo plat zvona.

Embalaža, okolje, logistika so področja, ki danes, še posebej v zahtevnejših okoliščinah, kar kličejo po drugačnosti. Priložnosti so neizčrpne.

Jože Volfand,

glavni urednik


Naročil malo, izredni pritisk na cene

Nevarni odpadki – grožnja in priložnost?

Pot do rodovnika izdelka


Revijo si lahko .pdf formatu prenesete tukaj.