Nova embalaža v Radenski |
 
V Radenski so družini naravnih mineralnih vod poleg že obstoječih proizvodov v stekleni in PET embalaži dodali nepovratno steklenico 0,75 L za Radensko Classic in Radensko Naturelle. O tem, kako se v podjetju odzivajo na potrebe trga, odgovarja vodja marketinga in razvoja Irena Rautar.
 
Irena Rautar

Irena Rautar

Kako pogosto se v Radenski odločate za novo embalažo in kateri so ključni razlogi?
Pogostost razvoja nove embalaže je odvisna od več dejavnikov, ki so povezani z razvojem nove vrste pijače, z repozicioniranjem obstoječih blagovnih znamk in trendov na področju embalaže same.

V strokovnih in gospodarskih krogih so deljena mnenja glede večje optimalnosti povratne ali nepovratne embalaže za pijače. Kateri vrsti embalaže dajete prednost in zakaj?
Radenska je v svojem bistvu tesno povezana z naravo, zato dajemo prednost povratni stekleni embalaži. Glede na trenutni trend pa kljub temu največ proizvodov prodamo v nepovratni PET embalaži, kjer pri njeni proizvodnji precejšen delež predstavlja reciklirani PET material.

Koga želite predvsem nagovoriti z novo nepovratno steklenico 0,75?
Vizualna podoba nepovratne steklenice s svojo eleganco, čistostjo linij in izvrstnim designom potrjuje premium pozicioniranost izdelkov Radenska Classic in Radenska Naturelle. Steklenica po elegantni obliki sledi že obstoječima stekleničkama manjših volumnov (0,25 L in 0,5 L) in bo s ponosom predstavljala svojo vsebino tako v restavracijah, kjer bo zadovoljevala potrebe zahtevnih gostov, kot tudi v bistrojih in barih. Seveda bo svoj prostor našla tudi v gospodinjstvu, ko bomo želeli sebe ali svoje prijatelje nagraditi z vrhunskim proizvodom narave v lepi steklenici.

Kako v Radenski poteka razvoj nove embalaže? Kdo je izdelal design nove steklenice?
Razvoj embalaže je zahtevna operacije v celotnem razvojnem ciklu proizvoda. Pristop k poteku razvoja je odvisen od tega, za kakšen proizvod jo razvijamo; bodisi za obstoječo ali novo blagovno znamko. Najbolj pomembno je, da v zasnovo celotnega designa vključimo želje in zahteve potrošnikov in da upoštevamo trenutne trende na trgu. Že obstoječe stekleničke 0,25 L in 0,5 L je razvila agencija Futura, pri 0,75 L steklenici pa smo povzeli samo osnovno obliko.

Novost je tudi pokrovček – zakaj ima dodatne lastnosti? Ali je ta plastičen del potreben glede na to, da gre za dodaten material?
Eleganten in poseben videz steklenice je dodatno poudarjen z novo obliko in vrsto kovinskega zamaška, imenovanega TALOG®, ki je bolj praktičen in lažji za odpiranje. Plastični varovalni obroček zagotavlja potrošniku nedvoumno zagotovilo, da je steklenica originalno zaprta.

Kaj se dogaja z novo steklenico po njeni uporabi?
Nova steklenica je nepovratna, kar daje potrošnikom zagotovilo, da vedno dobijo lepo steklenico, brez kakršnihkoli zunanjih poškodb stekla. Zaradi bistveno nižje teže in s tem debeline stekla ni primerna za ponovno polnjenje, zato jo zbiramo v zabojnikih za ločeno zbiranje odpadkov, od koder gre v obliki »krša« nazaj v steklarno, kjer iz taline nastane nova steklenica.