Webinar Nevromarketing in trajnostni razvoj

Webinar Nevromarketing in trajnostni razvoj

Četrtek, 10. junij 2021, od 9.00 -10.00 ure

Spletna platforma Zoom

 

Ali trajnostno naravnani potrošniki kupujejo vaše izdelke / storitve?

Potrošnikom so področja, kot so namen, poslanstvo, varstvo okolja, trajnost, razogljičenje …, vse pomembnejša. Zlasti to velja za mlajše generacije, ki že imajo lastno kupno moč. Ta trend jasno kažejo praktično vse tržne raziskave. A kakšna je razlika med njihovimi stališči in dejanskimi nakupi? Kaj ta trend pomeni za našo prodajo? Kako se mu prilagajamo in kako ga spodbujamo? Kako nam pri iskanju odgovorov na ta vprašanja pomagajo spoznanja nevromarketinga?

Na webinarju bomo razmišljali o naslednjih vprašanjih:

  • Kakšna pričakovanja imajo potrošniki od podjetij, izdelkov in storitev z vidika trajnostnega razvoja?
  • Kako lahko izkoristimo sinergijo spoznanj nevromarketinga in trajnostnega razvoja?
  • Kako naj se s svojimi ravnanji, izdelki in storitvami prilagajamo trajnostnim pričakovanjem potrošnikov?
  • Kako lahko podjetja s svojimi izdelki in storitvami spodbudijo dejanske nakupne odločitve, ki so bolj trajnostne?

Webinar je namenjen:

  • Menedžerjem za trajnostni razvoj
  • Vodstvenemu kadru (direktorji, poslovodstvo)
  • Marketingu
  • Prodajnikom

Predava: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija

 

Udeležba na webinarju je BREZPLAČNA. Potrebna je predhodna prijava. 

Prijave so zaključene.

Po prijavi boste prejeli več informacij in nadaljnja navodila glede udeležbe. Prijave zbiramo do srede, 9. 6. 2021.

 

Kontakt za več informacij:

Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija
iz evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.