V zadnjem času je moč opaziti vedno več podjetij, za katere izbira materialov pri poslovnih darilih in promocijskih izdelkih ni več zgolj estetska ali cenovna odločitev, temveč tudi okoljska in strateška. Ena izmed ključnih poti k zmanjšanju negativnih vplivov na okolje je uporaba sekundarnih surovin – torej recikliranih materialov, ki dobijo novo življenje v obliki skrbno zasnovanih izdelkov. V praksi so to tisti, ki so narejeni iz recikliranega tekstila, papirja, plastike, plute in drugih materialov, ki so ne le funkcionalna in estetska, temveč tudi nosilci zgodbe o preobrazbi, odgovornosti in premišljenosti. Zaradi vse večje usmerjenosti v trajnostne prakse se hitro povečuje tudi pomen certificiranih materialov (npr. GRS – Global Recycled Standard), ki zagotavljajo sledljivost, kakovost in verodostojnost izvora. Zato ustrezna ponudba promocijskih izdelkov iz recikliranih materialov ni več simbolna gesta, temveč del širše trajnostne strategije – in pogosto prvi vtis, ki ostane.

Zapisal: Borut Haclar

IN d.o.o.
www.ekoman.si