Na kontejnerskem terminalu Luke Koper testirajo terminalni električni vlačilec, saj želijo elektrificirati nekatere logistične poti in tako prispevati k razogljičenju prometa. Nekatere dostave želijo izvesti z električnim dvigalom. Kakor kažejo podatki, je promet v strukturi porabe končne energije udeležen z 38 %, ustvari pa 32 % emisij.
Kako elektrificirati vozne parke, skladišča in dostavna vozila, je izziv za vse več podjetij. V Luki Koper pravijo, da so prihranki pri tem največji, a prav tako tudi tveganja. V Krki so začeli uporabljati prvi električni dostavni tovornjak, ki bo letno prevozil več kot 50 tisoč kilometrov. Krka bo tako znižala porabo dizelskega goriva in zmanjšala izpuste. V družbi imajo poleg električnega tovornjaka še 20 osebnih električnih vozil in pet električnih viličarjev.
V Luki Koper imajo trenutno 30 osebnih vozil na električni pogon, na terminalu nameščajo elektrificirana dvigala in testirajo električni vlačilec. V podjetju so se sicer odločili za postopen prehod na nove tipe pogonov.

Vir: N1 info.si, Forbes Slo.