Evropska komisija je predstavila strategijo za enotni trg, ki bo prispevala k oblikovanju enostavnejšega, celovitejšega in močnejšega evropskega domačega trga.
Strategija vsebuje ukrepe za odpravo ovir, ki omejujejo trgovino in naložbe znotraj EU, pomoč malim in srednjim podjetjem (MSP) pri poslovanju in širitvi njihovih dejavnosti, kot tudi ukrepe za olajšanje poslovanja s spodbujanjem digitalizacije.
Evropska komisija želi s strategijo spodbuditi države članice, naj prispevajo k temu, da bo trg EU najboljša izbira za podjetja, delavce in potrošnike.
V času naraščajočih gospodarskih in trgovinskih izzivov, je enotni trg motor konkurenčnosti EU. Od svojega nastanka je enotni trg bruto domači proizvod Unije povečal za vsaj 3–4 %, pri čemer je ustvaril 3,6 milijona delovnih mest. Dokončanje enotnega trga bi te koristi podvojilo.
Več o strategiji na povezavi.