Siemens trajnost ne predstavlja kot korporativno obljubo, temveč kot operativno dejstvo, ki vse bolj določa način poslovanja.

Eden ključnih izzivov ostaja krožnost, je za portal Trellis poudarila Eva Riesenhuber, globalna vodja trajnosti. Elektronski odpadki vsebujejo milijarde vrednih surovin, a »izdelke je veliko težje dobiti nazaj kot prodati,« priznava. Siemens zato stavi na partnerstva, pilotne projekte in dolgoročne oblikovalske odločitve.

Veliko upov polagajo tudi v inovacije, od novih materialov do industrijske umetne inteligence.

Siemensov pristop k biodiverziteti je pragmatičen: prispeva tam, kjer ima dejanski vpliv, ne tam, kjer bi to zvenelo najbolje.

Osrednje sporočilo pa je jasno: trajnost lahko preživi le, če je del produktivnosti in konkurenčnosti podjetja, ne dodatek. Siemens tako ne gradi podobe podnebnega voditelja, ampak odpornost in pripravljenost na strožje tržne in regulativne zahteve prihodnosti.