Z začetkom letošnjega leta sektor sadja vstopa v tretje triletno programsko obdobje. V tem okviru bo ministrstvo v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja izvajalo različne promocijske aktivnosti, namenjene splošni promociji sadja in promociji sadja ter izdelkov iz sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«.

Na podlagi odločitve sektorskega odbora sektor sadja z začetkom leta vstopa v programsko obdobje 2024–2026. Odločitev za nadaljevanje promocijskih aktivnosti je bila sprejeta na osnovi prepričanja, da je neprekinjena promocija ključnega pomena za ohranjanje stika s potrošniki. S pomočjo promocije se potrošnika spodbuja k uživanju lokalnega sezonskega sadja in hkrati informira in ozavešča o pomenu in prepoznavnosti sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. V skladu z Zakonom o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov odločitev o vstopu v novo programsko obdobje za sektor pomeni, da bodo pridelovalci in predelovalci sadja nadaljevali s plačevanjem prispevka za promocijo.

 Vir: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano