Marles, vodilni proizvajalec lesenih montažnih objektov v regiji, je predstavil rezultate obdobja 2024–2025 in novo strateško partnerstvo s podjetjem Samsung, ki združuje pametne tehnologije in trajnostne rešitve bivanja.

Direktor Tadej Gosak je poudaril, da je podjetje uspešno zaključilo investicijski cikel v vrednosti več kot 2,3 milijona evrov za digitalizacijo in posodobitev proizvodnje, ob tem pa namenilo še milijon evrov za razvoj zaposlenih. Skupna vrednost podpisanih poslov presega 30 milijonov evrov, Marles pa beleži eno najuspešnejših obdobij v zadnjem desetletju.

Podjetje je prenovilo pot stranke Pod do novega doma, uvedlo CRM sistem, prenovilo blagovne znamke ter predstavilo nova koncepta Lumniya in FRESH. Slednja je prva reciklabilna linija montažnih hiš v Sloveniji.

Strateško partnerstvo s Samsungom povezuje napredno tehnologijo pametnih domov z Marlesovimi trajnostnimi rešitvami. Po besedah Aleksandra Marzidovška iz podjetja Tratnjek to sodelovanje predstavlja odličen primer povezovanja tehnologije in trajnostne gradnje.

Marles bo tudi v letu 2026 nadaljeval vlaganja v znanje, digitalizacijo in razvoj modularnih rešitev za javne in turistične objekte – z jasno vizijo ostati vzor zelene in inovativne gradnje.