Po najnovejši anketi podjetja Deloitte se je delež zaposlenih, ki verjamejo, da njihovi delodajalci dovolj ukrepajo glede podnebnih sprememb in trajnosti, zmanjšal na le 38 % – leta 2021 jih je tako menilo še 45 %. V ZDA je padec še izrazitejši (z 53 % na 34 %).

Nekaj zanimivih ugotovitev:

  • 25 % vprašanih je že razmišljalo o zamenjavi službe, da bi delali v bolj trajnostnem podjetju.

  • Podobno število bi upoštevalo trajnostno naravnanost podjetja pri odločitvi za novo zaposlitev.

  • 50 % bi ob selitvi upoštevalo vpliv podnebnih sprememb; 11 % jih je že spremenilo ali načrtuje selitev zaradi podnebja, pri čemer je pri mlajših (18-34 let) ta odstotek višji koz pri starejših od 55 let.

  • 33 % pravi, da trajnost vpliva na njihove naložbene odločitve.
  • Približno polovica kupcev mesečno kupi vsaj en trajnostni izdelek.

  • Glavna ovira za trajnostno nakupovanje ostaja visoka cena (40 %), sledijo navade (22 %).