Po najnovejši anketi podjetja Deloitte se je delež zaposlenih, ki verjamejo, da njihovi delodajalci dovolj ukrepajo glede podnebnih sprememb in trajnosti, zmanjšal na le 38 % – leta 2021 jih je tako menilo še 45 %. V ZDA je padec še izrazitejši (z 53 % na 34 %).
Nekaj zanimivih ugotovitev:
-
25 % vprašanih je že razmišljalo o zamenjavi službe, da bi delali v bolj trajnostnem podjetju.
-
Podobno število bi upoštevalo trajnostno naravnanost podjetja pri odločitvi za novo zaposlitev.
-
50 % bi ob selitvi upoštevalo vpliv podnebnih sprememb; 11 % jih je že spremenilo ali načrtuje selitev zaradi podnebja, pri čemer je pri mlajših (18-34 let) ta odstotek višji koz pri starejših od 55 let.
- 33 % pravi, da trajnost vpliva na njihove naložbene odločitve.
-
Približno polovica kupcev mesečno kupi vsaj en trajnostni izdelek.
- Glavna ovira za trajnostno nakupovanje ostaja visoka cena (40 %), sledijo navade (22 %).