Kanadski urad za konkurenco je objavil končne smernice o okoljskih trditvah, ki naj bi podjetjem pomagale pri izpolnjevanju novih zakonov proti zelenemu zavajanju, ko navajajo trditve o okoljskih koristih ali lastnostih izdelkov, poroča portal ESG Today.
Smernice sledijo lanskoletni spremembi zakonodaje, ki prepoveduje predstavitve o okoljskih koristih izdelkov, ki ne temeljijo na ustreznem in primernem preizkusu, ter o okoljskih koristih poslovanja ali poslovne dejavnosti. Zakon vključuje visoke kazni za podjetja, ki kršijo določbe o zavajajočem trženju.
Nekatera podjetja so po sprejetju novega zakona že umaknila nekatere svoje trajnostne trditve.
Po sprejetju zakonov je urad za konkurenco organiziral dve posvetovanji o novih zakonih, pri čemer so bile med povratnimi informacijami tudi zahteve podjetij po večji jasnosti glede okoljskih trditev, ki jih lahko navedejo v svojem tržnem gradivu.
V skladu z novimi smernicami je zahteva, da morajo biti trditve o učinkovitosti izdelka podprte z ustreznim in primernim preskušanjem, prožna, vendar zahteva „dejansko preskušanje“, ki temelji na „postopku, namenjenem ugotavljanju kakovosti, učinkovitosti ali zanesljivosti nečesa“, in ne na dejavnikih, kot so anekdotične zgodbe ali študije podobnih izdelkov.