Radenska predstavlja novo kampanjo, ki nosi sporočilo o srčni odločenosti za dobrobit narave in sočloveka. Letos bodo v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije in Savezom izviđača Hrvatske v projektu Boranka posadili 10.000 dreves v Sloveniji in 10.000 dreves na Hrvaškem.

Kampanja nosi krovni slogan “Srce ve, kaj je dobro.” ki odraža notranje prepričanje o pomembnosti trajnostnih praks in ohranjanja narave. S tem sporočilom nagovarjajo potrošnike, da prispevajo k skupnemu cilju ohranjanja planeta za prihajajoče generacije.

S kampanjo potrošnike spodbujajo k nakupu Radenske v vračljivih steklenicah, saj ne le, da z nakupom Radenske v vračljivi steklenici prispevajo k zasaditvi 20.000 dreves v Sloveniji in na Hrvaškem, ampak na ta način okolju pomagajo tudi z zniževanjem emisij CO2.

Kako?

  • Vračljiva steklenica v svojem celotnem življenjskem ciklu proizvede kar 85 % manj emisij CO2 od steklenice za enkratno uporabo.
  • V Radenski vračljivo steklenico v njenem življenjskem ciklu v povprečju kar 25-30-krat ponovno postavijo na police.
  • Okoljski odtis vračljive steklenice je že pri 3. uporabi nižji od PET embalaže.

Kampanja vključuje serijo treh spotov, ki predstavljajo zgodbe o naravnih lepotah in vrednotah, ki jih želijo ohraniti. Te zgodbe gledalce navdušijo, da stremijo k bolj zavestnemu življenju, s spoštovanjem do sočloveka in narave.

Vir: Radenska