Coca-Cola bo spremenila vrsto trditev o recikliranju na svojih plastenkah, poroča portal ESG Today. Gre za odziv na poziv Evropske potrošniške organizacije (BEUC), ki je sicer že novembra 2023 podjetja za polnjenje plastenk, vključno s Coca-Colo, Danonom in Nestléjem, da prenehajo z zavajajočimi komercialnimi trditvami o možnosti recikliranja svojih izdelkov.

Med zavajajočimi trditvami je zagotovilo, da ima plastenka 100-odstotno možnost recikliranja. BEUC je opozorila, da je možnost recikliranja odvisna od dejavnikov, kot so razpoložljiva infrastruktura za zbiranje materiala, učinkovitost postopka sortiranja ali ustrezni postopki recikliranja. Prav pokrovi steklenic in večina etiket niso izdelani iz recikliranih materialov, pogosto pa je dodana tudi primarna plastika.

Evropska komisija je sporočila, da je Coca-Cola po opozorilu stopila v stik z njo in se prostovoljno vključila v mrežo EU za sodelovanje na področju varstva potrošnikov (CPC).

Po dialogu je družba Coca-Cola sprejela vrsto zavez, med drugim je trditve na plastenkah, nadomestila z jasnejšimi navedbami.

Coca-Cola se je zavezala tudi, da bo zagotovila, da splošni vtis etikete in trženja ne bo zavajal potrošnikov glede okoljskih koristi embalaže, je navedla Komisija, ter da bodo digitalne trženjske kampanje na spletni strani in kanalih družbenih medijev podjetja odražale vsebino njegovih novih zavez.

O tem, da je lahko tudi zeleno zavajanje krivec za padanje zavesti potrošnikov o trajnostnosti, smo pisali v reviji ESG:

Trajnostna ozaveščenost potrošnikov upada – ESG 197