Sens»Naj ne bo trajnostni razvoj podjetja le marketinški pripomoček!« je bilo na nedavni konferenci o trajnostnem razvoju sporočilo Zlate Zavašnik, direktorice in modne oblikovalke podjetja Sens. Podjetje Sens, ki šteje že 25. leto delovanja, je edino slovensko podjetje z moškimi oblekami in dodatki. Svoj uspeh v tekstilni panogi, v kateri se je dandanes na našem trgu težko uveljaviti, pripisujemo tudi visokim etičnim in moralnim načelom, kot je skrb za okolje in usmerjenost k trajnostnemu razvoju. To je naše vodilo pri izdelovanju visokokakovostnih oblek. Da zanimanje za ekološke obleke raste in da se takšno razmišljanje počasi, a vztrajno sidra tudi v glave slovenskih kupcev, je opaziti vsako leto v večji ponudbi. Tudi dobavitelji ekoloških tkanin so naredili korak naprej. Najprej so imeli na voljo ekološko tkanino le v črni barvi, paleta barv pa se je v nekaj letih razširila. Zato smo v Sens-u optimistični in stremimok temu, da se bo z leti barvna raznolikost in ponudba ekoloških oblek le še okrepila.

Sens d.o.o.
http://sens.si