Telekom Slovenije nenehno uvaja rešitve brezpapirnega poslovanja

Telekom Slovenije nenehno uvaja rešitve brezpapirnega poslovanja

Telekom Slovenije E podpis na tablici v Telekomovem centruE-podpis na tablici v Telekomovem centru.Skladno s trendom uvajanja digitalnega poslovanja v Telekomu Slovenije že več let uvajamo rešitve brezpapirnega poslovanja za lastne potrebe in na področju poslovanja z uporabniki in dobavitelji. Tako za podpis naročniških dokumentov uporabljamo podpis z digitalnim kvalificiranim certifikatom, uporabnikom pa omogočamo podpis dokumentov z digitalno tablico, tako da vse večji delež dokumentov ne spreminja izvorne oblike in ostaja celoten življenjski cikel v elektronski obliki. Tudi dokumenti na terenu se podpisujejo elektronsko. Večino pogodb in drugih dokumentov uporabnikom pošiljamo v e-obliki. Hkrati uporabnike spodbujamo k prejemanju elektronske oblike računa, ob prehodu na e-račun pa jim podarimo tudi 200 točk v Programu zvestobe. K uvajanju elektronskih računov in povečevanju deleža digitalne dokumentacije spodbujamo tudi svoje dobavitelje. V letu 2017 smo v elektronski obliki prejeli 36,6 % računov, kar je za 4,4 odstotne točke več kot v letu 2016. Skupno imamo digitaliziranih več kot 70 % vhodnih dokumentov, v letu 2018 pa načrtujemo nadaljnjo digitalizacijo na tem področju.

Telekom Slovenije, d.d.
www.telekom.si

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija
iz evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.