Prvi v Sloveniji z ISO 22301 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja

Prvi v Sloveniji z ISO 22301 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja

Telekom 121Po tem, ko je Telekom Slovenije kot prvi v Sloveniji prejel mednarodni certifikat ISO 22301 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja, so v letu 2017 certifikat tudi uspešno obnovili. Na ta način v Telekomu Slovenije dokazujejo, da svojim uporabnikom zagotavljajo zanesljivo delovanje, ob morebitnem izpadu storitev pa tudi njihovo hitro okrevanje. Ob tem so v Telekomu Slovenije uspešno obnovili tudi mednarodni certifikat ISO/IEC 27001, ki predstavlja standard za kakovosten in varen sistem vodenja varovanja informacij, saj se zavedajo pomena najvišje stopnje varnosti varovanja informacij.

Telekom Slovenije, d.d.
www.telekom.si

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija
iz evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.