Sens 121Smo v obdobju, ko je skrb za okolje velikega pomena in ko vsak posameznik lahko prispeva k boljšemu jutri. »Vedno več okoljskega ozaveščanja lahko zasledimo tudi v tekstilni industriji,« pravi oblikovalka, lastnica in direktorica podjetja Sens Zlata Zavašnik. Kolekcijo ekoloških moških oblek in suknjičev, izdelanih iz recikliranega poliestra, je oblikovalka Zlata Zavašnik v letu 2017 že lansirala tako na slovenski kot hrvaški trg. Poteza, za katero se je oblikovalka odločila, je lep dokaz, da lahko tudi z oblačili okoljsko ozaveščamo. Slovenski moški počasi postaja naklonjen novitetam tudi pri nakupu moške obleke. Lahko bi rekli, da hodita avtomobilska in tekstilna industrija z roko v roki. S kolekcijo pomlad poletje 2018 pa bo oblikovalka postregla s še večjo izbiro moških oblek izdelanih iz ekološke tkanine. Stopimo skupaj korak naprej in prispevajmo k čistejšemu okolju. Sens je slovenska blagovna znamka za moške, ki cenijo naše prizadevanje.

Sens d.o.o.
http://sens.si