Trajnostni, ESG (okolje, družba, upravljanje) vidiki so za številne blagovne znamke že osnovni elementi razvoja, inovacij, odnosov z zaposlenimi in kupci ter poslovanja. Vendar pa se dejanska trajnostnost ne sklada vedno z zaznavo trajnostnosti blagovne znamke s strani potrošnikov in drugih javnosti. Razlogov je več, med njimi sta neustrezno ali nezadostno komuniciranje. Zato lahko prihaja tudi do vrzeli v vrednosti, saj je trajnostna uspešnost blagovne znamke močno povezana s finančno vrednostjo.

Pridružite se nam na kratkem webinarju z razpravo, kjer bomo pogledali nekaj poudarkov najnovejšega poročila Brand Finance o indeksu zaznave trajnostnosti blagovnih znamk.

Vsebina:
  • Zaznavanje trajnostnosti blagovne znamke s strani potrošnikov
  • »Zeleno zavajanje« (greenwashing) vs. »zeleni molk« (greenhushing)
  • Ravnovesje med dejansko trajnostno uspešnostjo blagovne znamke in komunikacijo te uspešnosti
  • Vrzeli v vrednosti zaznavanja trajnostne uspešnosti
  • Trajnostnost, ugled in ustvarjanje vrednosti blagovne znamke
  • Primeri trajnostnih blagovnih znamk in njihove zaznave
  • Razprava

Uvodna predavateljica in moderatorka razprave: Tanja Pangerl, vodja Akademije Zelena Slovenija.
V razpravi bosta sodelovali Metka Hrovat, svetovalka pri BrandTrust, in Iva Starc, specialistka digitalnega marketinga v BU Donat, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.

 

Kdaj?

Četrtek, 31. 7. 2025, med 9.-10. uro

Spletna platforma Zoom

 

Webinar je namenjen:
  • vodjem trajnostnega, ESG razvoja
  • razvijalcem blagovnih znamk
  • komunikatorjem
  • marketingu
  • in drugim zainteresiranim

 

Udeležba na webinarju je brezplačna, potrebna je predhodna prijava do srede, 30. 7. 2025, na spodnjem obrazcu.

 

Kontakt za več informacij:
Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si

Prijava "Blagovne znamke med zaznano in dejansko trajnostno uspešnostjo"

Davčni zavezanec(obvezno)
Prijava udeleženca na novice Zelene Slovenije