Trajnostni, ESG (okolje, družba, upravljanje) vidiki so za številne blagovne znamke že osnovni elementi razvoja, inovacij, odnosov z zaposlenimi in kupci ter poslovanja. Vendar pa se dejanska trajnostnost ne sklada vedno z zaznavo trajnostnosti blagovne znamke s strani potrošnikov in drugih javnosti. Razlogov je več, med njimi sta neustrezno ali nezadostno komuniciranje. Zato lahko prihaja tudi do vrzeli v vrednosti, saj je trajnostna uspešnost blagovne znamke močno povezana s finančno vrednostjo.
Pridružite se nam na kratkem webinarju z razpravo, kjer bomo pogledali nekaj poudarkov najnovejšega poročila Brand Finance o indeksu zaznave trajnostnosti blagovnih znamk.
Vsebina:
- Zaznavanje trajnostnosti blagovne znamke s strani potrošnikov
- »Zeleno zavajanje« (greenwashing) vs. »zeleni molk« (greenhushing)
- Ravnovesje med dejansko trajnostno uspešnostjo blagovne znamke in komunikacijo te uspešnosti
- Vrzeli v vrednosti zaznavanja trajnostne uspešnosti
- Trajnostnost, ugled in ustvarjanje vrednosti blagovne znamke
- Primeri trajnostnih blagovnih znamk in njihove zaznave
- Razprava
Uvodna predavateljica in moderatorka razprave: Tanja Pangerl, vodja Akademije Zelena Slovenija.
V razpravi bosta sodelovali Metka Hrovat, svetovalka pri BrandTrust, in Iva Starc, specialistka digitalnega marketinga v BU Donat, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Kdaj?
Četrtek, 31. 7. 2025, med 9.-10. uro
Spletna platforma Zoom
Webinar je namenjen:
- vodjem trajnostnega, ESG razvoja
- razvijalcem blagovnih znamk
- komunikatorjem
- marketingu
- in drugim zainteresiranim
Udeležba na webinarju je brezplačna, potrebna je predhodna prijava do srede, 30. 7. 2025, na spodnjem obrazcu.
Kontakt za več informacij:
Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si