Blagovne znamke med zaznano in dejansko trajnostno uspešnostjo

Trajnostni, ESG vidiki so za številne blagovne znamke že osnovni elementi razvoja, inovacij, odnosov z zaposlenimi in kupci ter poslovanja. Vendar pa se dejanska trajnostnost ne sklada vedno z zaznavo trajnostnosti blagovne znamke s strani potrošnikov in drugih javnosti.

Brezplačno

Med razlogi za neskladnost med zaznano in dejansko trajnostno uspešnostjo blagovnih znamk je tudi neustrezno oziroma nezadostno komuniciranje, zaradi česar lahko prihaja tudi do vrzeli v vrednosti, saj je trajnostna uspešnost blagovne znamke močno povezana s finančno vrednostjo. Na kratkem webinarju z razpravo smo v uvodnem delu pogledali nekaj poudarkov najnovejšega poročila Brand Finance o indeksu zaznave trajnostnosti blagovnih znamk, ki jih je predstavila Tanja Pangerl iz Akademije Zelena Slovenija. Nato je potekala kratka razprava z Metko Hrovat, svetovalko pri BrandTrust, in Ivo Starc, specialistko digitalnega marketinga v BU Donat, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.