Po več kot treh desetletjih rasti je družinsko podjetje AJM okna-vrata-senčila vstopilo v novo razvojno fazo. Ustanoviteljica Marija Ajlec je prodala 70-odstotni delež podjetja švedski skupini Inwido, vodilni evropski skupini na področju stavbnega pohištva. Preostali delež ostaja v rokah družinskih naslednic.
AJM, ki sta ga leta 1990 ustanovila Marija in pokojni Janez Ajlec, je iz majhne delavnice zrasel v enega ključnih evropskih inovatorjev na področju PVC, ALU in lesenih oken ter vrat. Podjetje danes zaposluje 180 ljudi, posluje v Sloveniji, Avstriji in Švici, za letos pa načrtuje okoli 30 milijonov evrov prihodkov. Vodi ga druga generacija družine Ajlec, z direktorjem Trivom Kremplom na čelu.
Vstop v Inwido: širitev na jugovzhodno Evropo
Inwido, ki deluje v 13 državah in ustvarja približno 803 milijone evrov letne prodaje, bo z nakupom deleža prvič vstopil na slovenski trg. Predsednik in izvršni direktor skupine Fredrik Meuller poudarja, da AJM predstavlja odlično strateško dopolnitev njihove evropske mreže.
Vodstvo in poslovanje ostajata nespremenjena
V AJM ostajajo tako vodstvena ekipa kot družinski značaj podjetja. Procesi, strategija in kultura ostajajo enaki, podjetje pa bo znotraj skupine deležno dodatne podpore predvsem v nabavno-operativnih segmentih.
Direktor Trivo Krempl poudarja, da partnerstvo z Inwidom prinaša »pospešeno rast, krepitev blagovne znamke in širitev na nove trge«, ob tem pa ohranja temeljne vrednote AJM. Marija Ajlec dodaja, da delež predaja partnerju, ki razume in spoštuje vizijo podjetja.
AJM tudi v prihodnje ostaja zavezan trajnostnemu razvoju, avtomatizaciji proizvodnje, širitvi produktnega portfelja in internacionalizaciji. Z vstopom v skupino Inwido se tako za podjetje začenja novo obdobje rasti in mednarodnega razvoja.