Britanski trgovec Marks & Spencer je predstavil nov program RE:Spark, namenjen pospeševanju razogljičenja v njihovi modni dobavni verigi, predvsem z večjo uporabo obnovljivih virov energije. Program je nastal v partnerstvu s podjetjem Schneider Electric, poroča ESG Today.
RE:Spark je del širše strategije trajnostnega razvoja Plan A, s katero želi podjetje do leta 2040 doseči neto nič emisij. Do leta 2030 si podjetje želi zmanjšati emisije iz področij 1 in 2 za 55 %, iz področja 3 pa za 42 %. Slednje predstavlja kar 95 % celotnega ogljičnega odtisa družbe, največ pa ga ustvarijo kupljeni izdelki v segmentih hrane ter mode, gospodinjstva in lepote.
V okviru programa bodo vzpostavili digitalni center, prek katerega bodo dobavitelji lahko oddajali podatke o emisijah, spremljali napredek razogljičenja, dostopali do strokovnih vsebin in spletnih izobraževanj ter prejemali svetovanje o uvedbi čistih energetskih rešitev. Platforma bo omogočala tudi združevanje povpraševanja dobaviteljev za skupne pogodbe o nakupu zelene elektrike.
Program se najprej osredotoča na ključne regije v modni dobavni verigi podjetja, v naslednjih treh letih pa ga bodo postopoma širili.