Konec lanskega leta je bilo na trasi drugega tira Divača – Koper ugotovljeno, da je v dolini Glinščice nad portalom predora Lokev prišlo do pomikov celotnega pobočja. Zaradi zagotavljanja stabilnosti terena in varnosti železniške infrastrukture se je družba 2TDK odločila za izvedbo pilotiranja – to je prvi ukrep, ki je ključen za preprečitev nadaljnjih pomikov hribine. Dela potekajo s posebno skrbnostjo, saj se pilotira v območju krajinskega parka Beka, kjer veljajo posebne naravovarstvene omejitve. Vrtalni stroj je pričel z vrtanjem pilotov, ki segajo do 28 metrov globoko in imajo premer 120 cm. Po vrtanju se v izvrtino vstavi armaturni koš in nato zalije z betonom. Z ukrepi, ki jih spremljajo dodatne geomehanske meritve, želimo v 2TDK zagotoviti varno izvedbo projekta in dolgoročno stabilnost proge.

2TDK, d.o.o.
www.drugitir.si