Kaj sporoča vaša embalaža?

Kako lahko v oblikovanje in načrtovanje embalaže vključite koncept krožnosti in trajnostnosti?

Kakšne so sodobne smernice in prakse oblikovanja embalaže?

Na spletni konferenci je eden vodilnih slovenskih oblikovalcev embalaže, priznan tudi v mednarodnem merilu, Žare Kerin, predstavil oblikovanje sodobnih embalaž v skladu s smernicami trajnostnega razvoja in krožnosti.

Matjaž Zorc, produktni oblikovalec in poznavatelj eko dizajna pa je predstavil kakšne trajnostne embalažne rešitve so v trendu in kako lahko zmanjšamo okoljski vpliv embalaže.

In kako slovenska podjetja rešujejo svoje embalažne izzive?

Predstavili smo tudi prakse podjetij, kot so Pivovarna Laško Union, Atlantic Droga Kolinska – blagovna znamka Donat, Lidl Slovenija, Henkel.

Program:

9.00       Uvodni pozdrav

9.10       Smernice oblikovanja:

  • Razvoj embalaže; Matjaž Zorc, kreativni direktor, 3DIMENZIJA design development studio
  • Oblikovanje sodobnih embalaž za krožnost; Žare Kerin, kreativni direktor, Futura DDB

10.00     Odmor

10.10     Primeri iz prakse:

  • Strategija Pivovarne Laško Union na področju trajnostnega pakiranja in dobre prakse leta 2020; Blaž Medja, vodja trajnostnega razvoja, Pivovarna Laško Union d.o.o.
  • Trajnostna preobrazba embalaže za blagovno znamko Donat; Darja Teržan, izvršna direktorica, in Klavdija Vidic, direktorica marketinga in razvoja, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
  • Pametno oblikovanje z materiali iz trajnostnih virov; Polona Jalovec Borovnik, vodja področij SHE in Kakovost, in Julija Lojen Baltić, specialistka za komuniciranje, Henkel Maribor, d.o.o.
  • Embalažne rešitve za trajnostne nakupovalne navade; Irena Dobrovc, vodja oddelka branding & packaging, LIDL Slovenija d.o.o. k.d.

*Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Datum izvedbe: torek, 30. 3. 2021, med 9.00 in 11.30 uro, spletna platforma Zoom

Ekipa Akademije Zelena Slovenija

Kontakt za več informacij:
Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si