Modrost za življenje: Vizija
Obseg naše vizije je obseg naše percepcije resničnosti. Kar ne vidimo (fizično ali z našim dojemanjem) za nas ne obstaja. Mag. Vanesa Čanji predstavlja pomembnost in moč vizije. Vabljeni k ogledu!
Objavljamo novosti, zanimivosti, dobre prakse in dogodke s področja trajnostnega razvoja, ESG, krožnega gospodarstva in nizkoogljičnosti.
Obseg naše vizije je obseg naše percepcije resničnosti. Kar ne vidimo (fizično ali z našim dojemanjem) za nas ne obstaja. Mag. Vanesa Čanji predstavlja pomembnost in moč vizije. Vabljeni k ogledu!
Standard VSME (Voluntary Standard for non-listed Micro-, Small- and Medium-sized Undertakings) je prostovoljni standard poročanja o trajnostnosti za mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP), ki ne kotirajo na borzi. Ta standard je del pobude v okviru evropskega poročanja o trajnostnosti (ESRS), ki je povezan z direktivo CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive).
Evropska komisija je konec februarja 2025 predstavila zakonodajni paket Omnibus, s katerim predlaga poenostavitev in zamik izvajanja direktiv, kot so direktiva poročanja podjetij o trajnostnosti (CSRD), direktiva o skrbnem pregledu podjetij glede trajnostnosti (CSDDD) in taksonomijo EU.
Evropski parlament je decembra potrdil prenovljeno uredbo o embalaži (PPWR), ki prinaša številne novosti, med drugim, da mora biti embalaža zasnovana za recikliranje. Kaj to pomeni za podjetja in oblikovanje embalaže? Kako lahko inovativno označevanje pripomore k sledljivosti in izboljšanem ravnanju z embalažo? Kakšni so trendi trajnostnih embalažnih rešitev in kaj vse prenese kartonska embalaža?
Razumevanje lastnih vplivov in vplivov v vrednostni verigi (pozitivnih in negativnih) je pomemben del strateškega načrtovanja podjetja, vsakodnevnega poslovanja, poročanja o trajnostnosti in navsezadnje finančnega uspeha. Da bi lahko prepoznali te strateške in tržne priložnosti in tveganja, je treba celotno vrednostno verigo pregledati skozi lečo ESG.
Ob izidu priročnika Poslovni izzivi lesnopredelovalne industrije do leta 2030 je potekala spletna konferenca, s predstavitvijo nekaterih tem, ki vabijo k razmišljanju in spremembam v poslovanju panoge. Nekateri strokovnjaki so predstavili aktualne teme, obravnavane v priročniku.
Trajnostni razvoj in vključevanje vidikov okolja, družbe in upravljanja (ESG) ne sme biti samostojni kotiček v organizaciji, temveč ključni povezovalec vseh področij. Vključevanje trajnostnih vidikov v strateško načrtovanje marketinških in oglaševalskih kampanj lahko prispeva h krepitvi blagovne znamke, povečevanju in utrjevanju ugleda, povečanem zaupanju potrošnikov in kupcev ter tudi povečanju prodaje.
V Zelenem omrežju študentov so se v deveti epizodi podcasta Resno o trajnostnem razvoju pogovarjali s Tjašo Perkovič, vodjo sektorja za finančne spodbude pri SRRS, o različnih finančnih instrumentih, ki so na voljo v sektorju kmetijstva.