Telekom Slovenije se kot družbeno odgovorno podjetje aktivno odziva na dogajanje v širšem in ožjem družbenem okolju, v katerem deluje. Tako smo ob katastrofalnih poplavah, ki so prizadele velik del Slovenije, za lažjo komunikacijo vsem svojim mobilnim naročnikom omogočil 30-dnevni neomejen mobilni prenos podatkov, naročnikom fiksnih storitev na prizadetih območjih pa, kjer je bilo to le mogoče, fiksne storitve zagotovili tudi prek mobilnega omrežja. Naročnikom fiksnih storitev na prizadetih območjih smo zagotovili tudi 100-odstotni popust na mesečno naročnino za avgust, z brezplačnimi IKT-rešitvami pa pomagamo v poplavah prizadetim podjetjem. V Telekomu Slovenije smo se skrbno odzvali tudi pri pomoči sodelavkam in sodelavcem, in sicer tako v obliki pomoči na terenu kot solidarnostne pomoči, sodelavci pa sodelavcem pomagajo tudi prek SMS-donacij. Požrtvovalnost sodelavk in sodelavcev na terenu pri zagotavljanju komunikacij uporabnikom na prizadetih območjih ter srčnost, ko je potrebno priskočiti na pomoč, nam je ponovno dokazala, da smo v Telekomu Slovenije med seboj resnično #povezani.

Telekom Slovenije, d.d.
www.telekom.si