Vsak evro, ki ga Lidl Slovenija plača dobaviteljem, skozi celotno dobavno verigo slovenskega gospodarstva ustvari skoraj 80 centov nove dodane vrednosti. Prek te verige v Lidlu Slovenija poleg svojih zaposlenih dodatno podpiramo še približno 4.000 delovnih mest. To kaže študija Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani (CPOEF), ki je za Lidl Slovenija opravil analizo učinkov delovanja podjetja na slovensko gospodarstvo. »Kot eden večjih trgovcev se v Lidlu Slovenija zavedamo svojega prispevka k rasti in razvoju slovenskega gospodarstva. Zato krepimo sodelovanje s slovenskimi dobavitelji, ki jih je zdaj že približno 250. Odpiramo jim vrata na trge v tujini, kjer delujejo podjetja iz Skupini Lidl. Prav tako s partnerji iz Slovenije izvajamo večino infrastrukturnih in drugih naložb podjetja,« je povedal Ivan Udiljak, generalni direktor Lidla Slovenija. Poleg vpliva, ki ga ima Lidl Slovenija na povečanje povpraševanja pri dobaviteljih doma in s tem na multiplikativne učinke, odpiramo vrata dobaviteljem tudi na tuje trge. Izdelke lokalnih dobaviteljev trenutno izvažamo že v 26 držav, v katerih delujejo podjetja iz Skupine Lidl. Število dobaviteljev, ki jim omogočamo izvoz v tujino, iz leta v leto narašča. V minulem letu je tako 40 slovenskih dobaviteljev v druge države, kjer posluje Lidl, izvozilo za več kot 60 milijonov evrov blaga.

Lidl Slovenija d.o.o. k.d.
www.lidl.si