V Lidlu Slovenija ob letošnjem 24. aprilu, slovenskem dnevu brez zavržene hrane, ki ga je Vlada RS leta 2023 uradno razglasila za vseslovenskega na pobudo Lidla Slovenija in partnerjev, nadaljujemo z ozaveščanjem o pomenu zmanjševanja količin odpadne hrane. Z letošnjo kampanjo »Hranozavest nas povezuje« ozaveščamo o tem, da lahko s preudarnim ravnanjem in zavestno izbiro hrane vsak izmed nas pripomore k temu, da je odpadne hrane čim manj. Ob tem izpostavljamo tudi naša dolgoletna prizadevanja in dosežke na področju odpadne hrane, ki jih dosegamo skupaj s partnerji. Poleg sistemskih ukrepov, s katerimi znižujemo količine odpadne hrane, kot ključne aktivnosti izpostavljamo donacije viškov hrane iz trgovin humanitarnim organizacijam, podporo Mini tovarni, inovativnemu konceptu predelovalnega obrata, ki iz presežne hrane, tudi iz Lidlovih trgovin, ustvarja okusne obroke, ter partnerstvo v projektu Hrana ni za tjavendan, v katerem skupaj z Ekošolo že 11. sezono ozaveščamo in izobražujemo tako otroke in mladostnike kot tudi širšo javnost o pomenu preprečevanja nastanka odpadne hrane.

Lidl Slovenija d.o.o. k.d.
www.lidl.si