Trajnostno komuniciranje

Nevromarketing in trajnostni razvoj

Predavateljica: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, Fit media / Zelena Slovenija

Vsebina:

  • Uvod: Nevromarketing in trajnostni razvoj
  • Raziskave potrošnikov
  • Nevromarketing
  • 5 nasvetov
  • Kateremu delu možganov govorimo
  • Vpliv družbene sprejetosti
  • Oblikujmo dobre navade
  • Izkoristimo domino učinek
  • Dajmo prednost izkušnjam nad lastništvom

Trajanja: cca 1 ura
Datum: junij 2021 (webinar)

Trajnostno komuniciranje

1. del: Trajnostno komuniciranje - kaj je to?

Predavateljica: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, Fit media / Zelena Slovenija

Vsebina:

  • Vidiki trajnostnega komuniciranja
  • Kakšna je trajnostna komunikacija
  • Vsebine trajnostne komunikacije

Trajanje: cca 5 min
Datum: oktober 2020

2. del: Trajnostna znotrajosebna komunikacija

Predavateljica: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, Fit media / Zelena Slovenija

Vsebina:

  • Trajnostne informacije, misli, korenine trajnostne komunikacije
  • Nevroplastičnost
  • Pomen pravih misli
  • Samoanaliza

Trajanje: cca 10 min
Datum: oktober 2020

3. del: 7 jezikov življenja

Predavateljica: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, Fit media / Zelena Slovenija

Vsebina:

  • Kaj je jezik življenja?
  • Tri kategorije 7 jezikov življenja
  • Izziv jezikov življenja
  • Analiza jezikov življenja

Trajanje: cca 15 min
Datum: oktober 2020

4. del: Trajnostno komuniciranje med sodelavci

Predavateljica: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, Fit media / Zelena Slovenija

Vsebina:

  • Interno komuniciranje
  • Vsebine trajnostnega komuniciranja z deležniki
  • 7 jezikov življenja
  • Kanali komuniciranja
  • Dialog

Trajanje: cca 9 min
Datum: oktober 2020

5. del: Trajnostno komuniciranje z zunanjimi deležniki

Predavateljica: mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, Fit media / Zelena Slovenija

Vsebina:

  • Kdo so zunanji deležniki?
  • Spoznajmo svoje deležnike
  • Komunikacija naj bo pomembna
  • Pripovedovanje zgodb
  • Vključimo dejstva in številke, bodimo pošteni,  preprosti, vidni in aktualni

Trajanje: cca 15 min
Datum: oktober 2020

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija
iz evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.