Telekom SlovenijeElektronsko poslovanjeSkrbno in okolju prijazno poslovanje smo v Telekomu Slovenije uvedli že pred več leti, ko smo poleg papirnate oblike računov uporabnikom omogočili tudi prejemanje računov v elektronski obliki. Novi uporabniki naših storitev pa se lahko namesto za papirnate račune odločijo za prejemanja računov zgolj v elektronski obliki. Ob tem izvajamo številne dejavnosti, s katerimi povezujemo okoljske cilje z rednim poslovanjem. Tako smo v zadnjem obdobju več kot 8.000 naročnikom, ki so imeli aktivirano tako direktno obremenitev računa kot e-račun in papirni račun, ob njihovem soglasju ukinili prejemanje računov v papirni obliki. Prav tako smo papirni račun ukinili več kot 700 naročnikom, ki so imeli hkrati aktivirani storitvi e-banke in papirnatega računa. Na ta način smo na letni ravni ohranili 8 dreves ter obenem zmanjšali stroške tiskovin in poštnih storitev. V prihodnjih letih načrtujemo postopno ukinjanje papirnatih računov tudi skoraj 37.000 uporabnikom, ki koristijo dvojno storitev, torej e-račun in papirni račun.

Telekom Slovenije, d.d.
www.telekom.si