tastepoint logo EOL152

Ameriška korporacija International Flavors & Fragrances (IFF), vodilni inovator na področju okusov, vonjav in nutricistike, katere del je tudi družba Frutarom Etol iz Celja, je svojo globalno blagovno znamko »Tastepoint by IFF« prvega septembra lansirala tudi v Srednji in Jugovzhodni Evropi. Znamka je na ameriškem trgu prisotna že od leta 2017, na hitrorastočih trgih Srednje in Jugovzhodne Evrope pa predstavlja novo priložnost za rast. Tastepoint by IFF povezuje lokalno strast, strokovne izkušnje srednje in jugovzhodne Evrope ter znanje in inovacije globalne razvojne sile, kot je IFF. Poleg tradicionalnih okusov in celostnih rešitev bo ponudbo odlikoval razširjen portfelj naravnih produktov, vključno z barvami, naravnimi konzervansi in naravnimi izvlečki. Drugačnost blagovne znamke Tastepoint by IFF se kaže v lokalnem strokovnem znanju, globalnem dosegu in zmožnosti nenehnih izboljšav. Dostopamo lahko namreč do najsodobnejših spoznanj naše panoge in tehnologij, kar nam omogoča razvoj prilagojenih rešitev. V letu 2019 je IFF sprejel zavezo za trajnostnost kot temelj svojega poslanstva, povezano z redifinicijo, kako živimo in skrbimo za vire na svetu. IFF trajnostna strategija temelji na štirih stebrih, ki so zmanjšanje okoljskega odtisa, krepitev odgovornega odnosa do virov, spodbujanje trajnostnih inovacij ter skrb za ljudi in skupnosti. To uresničujejo v okviru svoje zaveze »Do more good« – za ljudi in planet.

Frutarom Etol d.o.o.
www.iff.com/en/taste/frutarom