Pri gradnji drugega tira je velika pozornost namenjena uporabi lokalnih materialov. Iz predorov Lokev (T1) in Beka (T2) bo izkopanih 2.539.043 m³ apnenca, ki se praviloma predela. Na severnem delu trase je tako možno videti drobilec, izvajalec del je postavil tudi začasne gradbiščne betonarne. Trenutno so že postavljene tri začasne betonarne, in sicer pred prvim in zadnjim predorom ter pred četrtim predorom. Beton se na trasi drugega tira uporablja za mnoge namene – za nanašanje brizganega betona v predorih, za izdelavo notranje obloge v predorih, za gradnjo viaduktov itd. Vsi vgrajeni materiali morajo imeti ustrezna dokazila, da izpolnjujejo vse zahteve glede kakovosti in namena uporabe ter zahteve produktnih standardov in tehničnih specifikacij. Flišni material iz predorov na spodnjem delu trase pa se uporablja za nove površine Luke Koper. Nove površine se pridobivajo s širitvijo v morje, z gradnjo prvega in drugega pomola, kasneje še s širitvijo prvega pomola, in tudi v zaledju. Na Serminu, na približno 52.000 m², Luka Koper ureja nov zunanji kamionski terminal, kjer se je za nasipavanje uporabil flišni material iz predora Škofije (T8).

2TDK, d.o.o.
www.drugitir.si