SIST ljudje 1

Organizacije s svojim poslovanjem ne vplivajo samo na svoje stranke, temveč tudi na druge zainteresirane strani, med katerimi so zaposleni, njihove družine in širša skupnost. Z osredotočenostjo na človeka si podjetja pridobijo pomembne poslovne prednosti, pri tem pa si lahko pomagajo s standardoma SIST EN ISO 27500:2017, Organizacije, osredotočene na človeka – Utemeljitev in splošna načela (ISO 27500:2016) in SIST EN ISO 27501:2019, Organizacija, osredotočena na človeka – Smernice za vodje (ISO 27501:2019). Uspešna in trajnostno naravnana organizacija v svoje poslovanje vpelje načela, priporočila in smernice, ki optimizirajo učinkovitost delovanja, zmanjšajo tveganja za organizacije in posameznike ter izboljšajo počutje v organizaciji in odnose s strankami. Med poslovne prednostne naloge taka podjetja vključijo uporabne in dostopne strateške poslovne cilje, zdravje, varnost in dobro počutje, družbeno odgovorno in zaupanja vredno delovanje ter spoštovanje zaposlenih in njihovega dela.

Slovenski inštitut za standardizacijo – SIST
www.sist.si