VIZIJA

Vizija »zagotavljanje trajnosti, dostopne našim kupcem« je fokus nove globalne strategije družbene odgovornosti 2030 skupine ALDI SÜD, katere del je tudi HOFER Slovenija. Nova strategija družbene odgovornosti 2030 se osredotoča na najbolj pereča globalna vprašanja trajnosti, v odnosu do katerih lahko HOFER najbolj pozitivno vpliva na ljudi in planet. Sestavljajo jo 4 mednarodna prednostna področja: človekove pravice, učinkovita raba virov, ničelni izpusti ogljikovega dioksida in izbrani delodajalec. HOFER je znan po svoji poslovni učinkovitosti in osredotočanju na svoje bistvo – ponujati izdelke najboljše kakovosti po najboljši ceni. To dosegamo s premišljenim poslovnim modelom, s katerim naše procese neprestano optimiziramo na vseh nivojih in s tem ustvarjamo občutne prihranke. Z uresničitvijo ciljev nove strategije družbene odgovornosti bomo pri HOFERju, skladno z načeli diskontne prodaje in v tesnem sodelovanju z dobavitelji, tudi v prihodnje kupcem ponujali izdelke najboljše kakovosti po najboljši ceni, pridobljene na okolju prijaznejši način.

HOFER trgovina d.o.o.
www.hofer.si