V sklopu virtualne borze ITB Berlin bo potekala slavnostna podelitev nagrad Green Destinations Story Awards, na kateri bodo izbrali najbolj trajnostne zgodbe iz tekmovanja Top 100. Med sto najboljših trajnostnih destinacijskih zgodb se je uvrstilo tudi spletišče Tržnica na borjaču destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina. Organizacija Green Destinations je trajnostno naravnan projekt prepoznala kot eno izmed pomembnih zgodb razvoja odgovornega turizma v kategoriji »Krajše nabavne verige in promocija lokalne hrane«.

Spletna tržnica je nastala kot skupen projekt treh občin – Občine Ajdovščina, Mestne občine Nova Gorica in Občine Renče-Vogrsko. Občina Ajdovščina jo je v sklopu Zelene sheme slovenskega turizma in kot prejemnica srebrnega znaka Slovenia Green Destination prijavila na izbor sto trajnostnih zgodb na svetu. Tržnica je osnovana na ideji, da se potrošnikom olajša dostop do lokalno pridelane hrane neposredno iz domače dnevne sobe. Ponudnikom, torej kmetom, pa tržnica predstavlja orodje oziroma pripomoček za neposredno trženje pridelkov končnemu kupcu. Tržnica na borjaču omogoča trženje pridelkov mimo klasičnih trgovsko-logističnih dobavnih verig. Spletišče deluje pod okriljem Regijske razvojne agencije ROD. Do spletišča Tržnice na borjaču lahko dostopate na tej povezavi.

Vir: I feel Slovenia