Skupina Kofola je že večkrat potrdila, da zna obvladati krizne situacije in ohraniti finančno disciplino tudi v zahtevnih obdobjih. Kljub najvišji sezonski prodaji, ki jo je zabeležila v svoji zgodovini, pa se je morala Kofola soočiti z velikimi dvigi cen surovin, embalaže in energije. Na izzive se je odzvala z veliko mero fleksibilnosti in uvedla varčevalne ukrepe, kar je pripomoglo k obetu, da bo dosegla ciljni EBITDA. V letošnjem letu je bila situacija najzahtevnejša na Češkem in Slovaškem, k obvladovanju izzivov v tem obdobju pa je prispevala Adriatic regija ter hčerinski družbi skupine LEROS in UGO.

V Adriatic regiji je Skupina zabeležila rekordne številke. »V segmentu HoReCa smo celo presegli prodajo iz leta 2019 in zrasli za 35 %. Na ta rezultat smo ponosni,« je povedal Marián Šefčovič, direktor Radenske. Skupna prodaja v Sloveniji je v tretjem četrtletju zrasla za malo manj kot 3 % (glede na število izdelkov), na Hrvaškem pa za rekordnih 11 %.

 (Vir: Epoha d.o.o.)