Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih leta 2023 zabeležila prihodke od prodaje v višini 721,6 milijona evrov, kar predstavlja 15,5-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 3,5 odstotka in je znašal 73,1 milijona evrov, čisti dobiček pa je zrasel za 1,7 odstotka in je znašal 36,5 milijona evrov.

Največjo, 30,7-odstotno rast je doseglo strateško poslovno področje (SPP) Sladko in slano, katerega vodilni blagovni znamki sta Smoki in Najlepše želje, zahvaljujoč optimizaciji asortimaja, povečanim tržnim aktivnostim in uspešnemu lansiranju novih izdelkov. Sledita SPP Pijače z nosilno blagovno znamko Cedevita, ki se lahko pohvali z uspešnim lansiranjem novih vitaminskih vod Cedevita in 19,4-odstotno rastjo ter Poslovno področje (PP) Donat z 12,1-odstotno rastjo. Med distribucijskimi območji prednjači Severna Makedonija z 19,9-odstotno rastjo, Hrvaška z 19,0-odstotno rastjo in Srbija s 16,5-odstotno rastjo.

V skupni prodaji Atlantic Grupe lastne blagovne znamke predstavljajo 62,5 odstotka, lekarniška dejavnost 8,9 odstotka, blagovne znamke principalov pa 28,6 odstotka prihodkov od prodaje. Kot največja posamezna kategorija izstopa kava s 145,4 milijona evrov oziroma 20,1-odstotnim deležem v celotnih prihodkih od prodaje.

Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih leta 2023 uspešno zagnala obratovanje dveh sončnih elektrarn na svojih lokacijah, v centralnem logistično distribucijskem centru v Zagrebu in na proizvodni lokaciji v Rogaški Slatini.

Vir: Atlantic Grupa