IPoP − Inštitut za politike prostora je letos že drugič zagnal kampanjo Manj kot dva, ki s sloganom »Za manj kot dva je avto doma!« ozavešča prebivalce Slovenije o negativnih posledicah pretirane rabe avtomobila za kratke vsakodnevne poti ter spodbuja spremembe v potovalnih navadah.

Začetek šolskega leta je primeren čas, da vsi udeleženci v prometu znova premislimo, na katerih poteh lahko pustimo avto doma in tako vzpostavimo nove, okolju, denarnici in zdravju prijaznejše, potovalne navade. Podatki kažejo, da je več kot polovica dnevnih poti, ki jih opravimo z avtomobilom, krajših od dveh kilometrov. To so razdalje, ki bi jih lahko opravili aktivno – peš, s kolesom, s skirojem, rolko.

30 let nazaj je 90 % otrok v šolo hodilo peš. Danes je običajno polovica otrok prepeljanih v šolo z avtomobilom, čeprav večina otrok živi v bližini šole in bi lahko šli v šolo samostojno ali v družbi vrstnikov.

Da bi odrasle, ki imajo največji vpliv na to, kako otroci hodijo v šolo, spodbudili k razmisleku, so v sodelovanju s produkcijo Warehouse Collective pripravili tri videe. Slikovito prikažejo želje otrok, ki si v šolo ne želijo z avtomobilom, zakaj je samostojna in aktivna pot dobra zanje in kaj vse nam na poti v šolo lahko ponudi življenje.

Oglejte si videe, ki so nastali v sklopu letošnje kampanje: https://ipop.si/manj-kot-dva/

 Vir: IPoP – Inštitut za politike prostora