Gregor Krapež, Pink Panda d.o.o. in solastnik podjetja Beyond Motors: Ustanovitelj tega podjetja je Domen Kočevar, ki je z ekipo razvil električni motor, za katerega trdijo, da je »po dostopnih karakteristikah drugih proizvajalcev najmočnejši električni motor nove generacije na svetu.« Razlika med staro in novo generacijo je po Koprivnikovih besedah v razporeditvi magnetov. »Naša različica porabi za 30 odstotkov manj komponent. Vsi viri teh komponent pa so na svetu zelo redki. Zanje se že bijejo geostrateške vojne,« pojasnjuje in doda: »Redki zemeljski elementi, ki  jih elektrifikacija nujno potrebuje, so v resnici tako redki, da se vsi igralci zavedajo, da elektrifikacija ne more biti končna prihodnost, ki bo rešila planet pred fosilnimi gorivi.« Je pa električna mobilnost odlična rešitev v prehodnem obdobju. Stavijo na podjetja, ki delujejo v segmentu elektrifikacije in potrebujejo motorje za prototipiranje svojih izdelkov, pa tudi na avtomobilsko industrijo, ki pomanjkanje internega znanja rešuje z akvizicijami. »Naš načrt je, da ključni del znanja, povezan s hlajenjem, ki vpliva na moč, patentiramo. Vlogo smo že oddali, zdaj čakamo na odobritev. Ampak ne bomo stavili samo na to, kajti zavedamo se, da konkurenca preprosto naroči naš izdelek, ga razstavi in sama naredi enako. Želimo biti tisti, ki ga bodo vsi drugi lovili,« razgrne velikopotezne načrte za prihodnost.

»V motorju je specifičen del, ki je debel 0,6 milimetra, medtem ko pri konkurenci meri 1,2 milimetra. To je izjemno pomembno, saj mora biti energija, ki gre iz baterije, učinkovito izkoriščena v moči motorja. Misli, da je, ne le v avtomobilski industriji, ampak tudi v drugih panogah, ključ prihodnosti v strojni opremi, ne v programski. Umetna inteligenca bo kmalu znala izdelovati programsko opremo, še zelo, zelo dogo pa ne bo znala izdelati strojne opreme.«

(Vir: Delo)