Odslej izdelki s QR-kodo

V Pivovarni Laško Union so zavezani odgovornemu pitju in zmanjševanju škodljive rabe alkohola. Na etiketah njihovih izdelkov bo zato odslej QR-koda za hiter dostop do informacij o pomembnosti odgovornega pitja. Prvi izdelki s QR-kodo so že na trgu, etikete celotnega portfelja piv in radlerjev ter maltov pa bodo postopno posodobljene najpozneje do konca leta 2023. Kot pravijo, sta trajnost in odgovornost osnova celotnega delovanja družbe Heineken in znotraj nje tudi Pivovarne Laško Union. »V naši trajnostni strategiji »Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030« smo se zavezali spodbujati odgovorno pitje tako z nadgradnjo ponudbe izdelkov brez alkohola ali z nizko vsebnostjo alkohola kot tudi z izvajanjem ozaveščevalnih aktivnosti. Menimo, da morajo biti potrošniki dobro seznanjeni s posledicami uživanja alkohola, informacijami o naših izdelkih in načinih za njihovo odgovorno uživanje,« so med drugim povedali.

Dorina

Čokolada Dorina z ikoničnim dizajnom

V Studiu Sonda so ob praznovanju 110-letnice Kraša izpopolnili vizualno podobo čokolade Dorina in zasnovali komunikacijo, s katero želijo znamko približati mlajši ciljni skupini. Kraš je čokolado Dorina prvič predstavil leta 1996. Pravijo, da čeprav velja za čokolado, ki pri uporabnikih zbuja občutek zaupanja in velja za kakovostno čokolado, nenehno spreminjanje embalaže ni pripomoglo k temu, da bi kupci imeli občutek doslednosti. Zato so si za cilj zastavili, da bi Dorina dobila nov, »ikoničen« dizajn, po katerem bi postala bolj prepoznavna med mladimi. Tako so na novo določili značilno rdečo barvo znamke in izbrali sodobnejši odtenek. Posodobili so embalažni material, logotip pa minimalno preoblikovali in modernizirali. Zaščitni znak nove Dorine je ikona nasmeha, ki sporoča, da nas bo uživanje čokolade nasmejalo in v nas sprožilo občutke užitka. Pri predstavitvi okusov so kot vez s tradicijo uporabili grafične elemente (trikotnike) iz prvih Kraševih čokolad iz zgodnjih 80-ih let prejšnjega stoletja. Novo embalažo je pospremila oglaševalska akcija, ki poudarja novo identiteto čokolad in širino izbire in se nadaljuje na že zastavljeni platformi »Breaks«.

Etikete vina Fazan EOL 171

Srečanje s fazanom in prenovljene etikete za vino

Embalažo vina Fazan vinske hiše Doppler so opazili na portalu Packaging of the World in jo izpostavili kot primer dobre prakse. Barvito embalažo so oblikovali v mariborski agenciji Aritmija. Kot je za MM povedal njihov kreativni direktor Goran Radinović, so v zadnjih letih za Hišo vina Doppler redefinirali blagovno znamko Doppler in prenovili vse njihove embalažne enote. »V času prenove smo se z naročnicama velikokrat srečali na lokaciji Dopplerjeve vinarije, kjer nas je vedno znova pozdravil fazan. Kot bi želel najaviti odlično doživetje in vrhunski razgled, ki obiskovalca čaka tam zgoraj. Iz teh večkratnih srečanj je prišla ideja, ki smo jo z naročnicama tudi takoj potrdili.«

Mondi samostojeca vrecka EOL171

Zmanjšanje porabe plastike in nižji ogljični odtis

Podjetje Mondi je sodelovalo s Kaoovo blagovno znamko kozmetike za lase Goldwell pri lahki samostoječi vrečki iz enega materiala, ki naj bi nudila 80 % znižanje količine plastike v primerjavi s prejšnjo rešitvijo toge embalaže. Preoblikovanje se je osredotočilo na blagovno znamko Goldwell japonskega podjetja za potrošniške izdelke Kao in njegovo paleto izdelkov za posvetlitev las. Izdelki za nego las Goldwell so bili prej pakirani v toge plastične posode. Mondijeva nova rešitev za blagovno znamko vključuje prilagodljivo samostoječo vrečko, ki jo je mogoče ponovno zapreti, ki je iz enega materiala in jo je tehnično mogoče reciklirati. Vrečko je enostavno ponovno zapreti z zgornjim drsnikom, ki ga je tudi mogoče reciklirati, in membrano, ki preprečuje odpiranje. Poleg tega je prehod s toge posode na prožno vrečko zmanjšal celotno količino plastike v Goldwellovih posameznih pakiranjih za 80 %, trdijo podjetja. Kot pravijo pri Mondiju, se vrečka uporabniku zagotovi skupaj s papirnatimi navodili znotraj kartonske škatle, kar omogoča zlaganje vrečke med transportom in shranjevanjem. Posledica tega naj bi bil nižji ogljični odtis v primerjavi s prejšnjo embalažo za izdelke Goldwell.

Valser plastenke

Plastenke brez etiket, pač pa informacije s črtno kodo

Podjetje Valser, blagovna znamka Coca-Cola, je lansiralo plastenko za pijačo brez nalepk, na katerih so informacije o izdelku in logotip vtisnjeni v embalažo s črtno kodo, natisnjeno na vrhu pokrova. Prvi izdelki Valserja, ki bodo na voljo brez oznake, bodo VALSER Sparkling, VALSER Still in VALSER Still Calcium & Magnesium, ki so že na voljo in bodo preizkušeni na trgu. Plastenke bodo na trgu tudi v novi velikosti 750 ml. Po Valserjevih besedah ​​bodo podatki o izdelku in logotip vtisnjeni na telo plastenke. Medtem bo črtna koda, ki je potrebna za prodajo na drobno, na vrhu pokrova. Podjetje trdi, da mu opustitev nalepk omogoča zmanjšanje količine uporabljenega embalažnega materiala, kar posledično zahteva manj vode in omogoča znižanje emisij CO2.