Torek, 15. 10. 2024, 9.-11.30 ure

Spletna platforma Zoom

Mediji so pomemben prostor za ustvarjanje (ne)resnic o zelenem prehodu v podjetjih. So mediji naklonjeni komuniciranju o trajnostnih vsebinah podjetij? Katere trajnostne teme so najpogosteje obravnavane v slovenskih medijih in kako pridejo do vsebin? Kateri mediji najpogosteje obravnavajo trajnostne teme in koliko prostora namenijo temu? So te vsebine preverjene v primarnih virih? Kolikšen je interes podjetij, da komunicirajo o trajnostnih vsebinah in katerih? Ali so trajnostne vsebine del komunikacijske strategije podjetij?

O tem bomo iskali odgovore na brezplačnem spletnem strokovnem posvetu o vlogi medijskega prostora za ustvarjanje (ne)resnic o zelenem prehodu v podjetjih. Posvet organiziramo v partnerstvu s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi.

Program posveta:*

Uvodni pozdrav Akademija Zelena Slovenija
Zelena Slovenija – predstavitev prvega strokovnega medijskega središča za trajnostnost
Uvodne predstavitve:
Zeleni prehod v ospredju – kako mediji poročajo o trajnostnih temah Petra Vek, Senior Data Analytics Strategist, Press Clipping d.o.o.
Trajnost in komuniciranje: kaj pride prej? Maja Kalan Pongrac, podpredsednica, Slovensko društvo za odnose z javnostmi
Trajnostnost – med vsebino, frazo in zablodo mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o./Zelena Slovenija
Komuniciranje trajnostnih vsebin v praksi Brigita Zorec, direktorica korporativnega komuniciranja, Petrol d.d., Ljubljana
Okrogla miza: Medijski prostor kot vir (ne)resnic o zelenem prehodu v podjetjih Moderator: Jože Volfand, urednik revije za trajnostni razvoj ESG
Sodelujoči:

  • dr. Aleš Ugovšek, direktor podjetja M Sora d.d.
  • Lan Orthaber, vodja službe za korporativno komuniciranje v A1 Slovenija, d.d.
  • mag. Sara Wagner, vodja korporativnega komuniciranja v Skupini SIJ
  • Slavko Gegič, direktor korporativnega svetovanja v družbi Pristop d.o.o.
  • Borut Tavčar, novinar medija Delo

 

* Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

 

Posvet je namenjen:

  • komunikatorjem v podjetjih,
  • oddelkom za odnose z javnostmi,
  • oddelkom za korporativno komuniciranje,
  • trajnostnim menedžerjem,
  • trajnostnim timom,
  • novinarjem,
  • predstavnikom medijev,
  • medijskim načrtovalcem,
  • medijskim agencijam
  • in drugi zainteresirani javnosti.

 

Udeležba na spletnem posvetu je BREZPLAČNA, potrebna je predhodna prijava s spodnjim obrazcem do ponedeljka, 14. 10. 2024. Po prijavi boste prejeli več informacij in nadaljnja navodila glede udeležbe.

 

 

Kontakt za več informacij:
Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si

 

Partner posveta:

Logo-PRSS