Blagovna znamka Samsonite, znana po svojih vzdržljivih kovčkih, po 114 letih delovanja trajnost vgrajuje v jedro svojega oblikovanja. Podjetje vse bolj uporablja reciklirane in popravljive materiale ter hkrati zmanjšuje izpuste v dobavni verigi, poroča Trellis.

Kar 40 % prodaje je lani izhajalo iz izdelkov z reciklirano vsebino, kar je precej več kot leto prej (23 %). Nova kolekcija Paralux, predstavljena septembra, vključuje ročaje iz recikliranega aluminija, lupine iz recikliranega polipropilena ter reciklirane podloge in zadrge.

Podjetje koncept krožnega oblikovanja prenaša iz posebnih kolekcij v redne linije, kjer združuje reciklirane in biokrožne plastike ter popravljive dele, kot so kolesca in ročaji, kar zmanjšuje količino odpadkov in transportne izpuste.

Po besedah Marine Dirks, podpredsednice za trajnost pri Samsonitu, je za kupce kovčkov vzdržljivost še vedno najpomembnejši dejavnik, vendar pa vse več pomena pridobivata možnost popravila in uporaba trajnostnih materialov.