Več kot štiri od petih podjetij (83 %) je v zadnjem letu povečalo vlaganja v trajnost, kljub zmanjšanemu pritisku določenih deležnikov.

Raziskava družbe Deloitte razkriva, da podjetja že vidijo konkretne koristi trajnostnih ukrepov, med katerimi so največkrat navedeni rast prihodkov, zmanjšanje stroškov, večja skladnost z zakonodajo in izboljšanje ugleda blagovne znamke.

Ključne ugotovitve raziskave:

  • 83 % podjetij je povečalo trajnostna vlaganja.

  • 66 % poroča o povečanju prihodkov zaradi trajnostnih ukrepov.

  • 81 % uporablja umetno inteligenco za dosego trajnostnih ciljev.

  • 60 % pričakuje pomemben vpliv podnebnih sprememb na poslovanje v prihodnjih treh letih.

Najpogostejše trajnostne prakse vključujejo uvedbo tehnoloških rešitev (46 %), uporabo trajnostnih materialov (45 %) in zmanjševanje operativnih emisij (45 %). Umetna inteligenca se najpogosteje uporablja za izboljšanje učinkovitosti, spremljanje okoljskih kazalnikov in razvoj novih trajnostnih produktov.

Kljub zmanjšanemu regulatornemu pritisku in delni protitrajnostni naravnanosti nekaterih deležnikov, trajnost ostaja ključna poslovna prioriteta, celo pred tehnološkimi inovacijami in gospodarskimi izzivi.