McDonald’s Slovenija letos ponovno podpira Teden otroka, ki ga organizira Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). Med 6. in 12. oktobrom bo McDonald’s od vsakega prodanega Happy Meala namenil 50 centov za otroke v stiski.
Lani so zbrali 10.000 evrov, letos pa si prizadevajo to številko preseči.
Teden otroka, ki letos poteka pod geslom »Prijaznost ti bo krila dala, vedno reci prosim in hvala,« je pomemben program ZPMS, ki že več kot 70 let opozarja na aktualna vprašanja otrok in mladostnikov.
McDonald’s je akcijo podprl tudi z lastno kampanjo »Zahvalnice«. V ponedeljek, 6. oktobra 2025, so v izbranih restavracijah potekale ustvarjalne delavnice za otroke, odrasli pa so lahko svoje »zahvalnice« zamenjali za mali krompirček.
Sodelovanje z zahvalnicami tudi na spletu
McDonald’s širi sporočilo o prijaznosti tudi na družbenih omrežjih, kjer starše in otroke spodbuja k ustvarjanju risbic, imenovanih »zahvalnice«. Otroci lahko narišejo risbo osebe, ki se ji želijo zahvaliti, starši pa fotografijo naložijo na spletno stran www.mcdonalds.si/zahvalnice. Vsa prejeta dela bodo objavljena, sodelujoči otroci pa bodo prejeli poseben McDonald’s zvezek.
Denis Potočnik, vodja marketinga v podjetju Alpe-Panon, poudarja, da partnerstvo z ZPMS, ki vključuje tudi projekte kot sta Polna šolska torba in Glasbenik sem, McDonald’su omogoča povezovanje z lokalno skupnostjo in reševanje konkretnih izzivov otrok.