Mednarodni svet za čisti prevoz (ICCT) napoveduje, da bo nočno (depotno in na počivališčih) polnjenje primarni način polnjenja električnih tovornjakov do leta 2030, medtem ko bodo ultra hitre megavatne polnilnice predstavljale skoraj 15 % potreb po skupni polnilni moči.

Iz poročila izhaja, da bo do 2030 flota tovornjakov v EU potrebovala 22–28 GW polnilne moči, kar pomeni 150.000–175.000 zasebnih in 60.000–80.000 javnih polnilnic.

ICCT poudarja, da bo večina polnjenj potekala čez noč, med dolgimi relacijami pa bodo ključne ultra hitre MCS polnilnice. Več kot polovico potreb javnega hitrega polnjenja bo še vedno mogoče pokriti s 350 kW polnilnicami, ki so cenejše in enostavneje izvedljive.

Z večjimi baterijami v prihodnjih modelih tovornjakov bi se lahko potreba po megavatnih polnilnicah zmanjšala za približno 40 %.