Okolju prijazna kozmetična embalaža ni več nišna inovacija, temveč močno prispeva k rasti trga, inovacijam in zaupanju v blagovno znamko, poroča portal Packaging Gateway.

Vse večje povpraševanje po trajnostnih lepotnih rešitvah

Povečanje povpraševanja po zeleni kozmetiki odraža širši kulturni premik k odgovorni potrošnji. Kupci so bolj pozorni na okoljski odtis svojih nakupov in dajejo prednost blagovnim znamkam, ki vključujejo med drugim embalažo, ki jo je mogoče reciklirati ali biorazgraditi.

Tržne raziskave kažejo, da bo v naslednjem desetletju vse večje povpraševanje po okolju prijazni kozmetični embalaži.

Zato velika kozmetična podjetja spreminjajo zasnovo embalaže svojih izdelkov, tako da vključujejo materiale, kot so steklo, bambus, reciklirana plastika po porabnikih in kompostirni biopolimeri.

Spodbujanje ponovne uporabe

Hkrati z inovacijami na področju materialov se v strategije pakiranja vključujejo načela krožnega gospodarstva. Sistemi embalaže za večkratno polnjenje in ponovno uporabo postajajo vse bolj razširjeni, kar zmanjšuje povpraševanje po primarnih materialih in zmanjšuje skupni ogljični odtis.

Številne blagovne znamke na primer zdaj ponujajo polnilne postaje v trgovinah ali programe za vračanje uporabljene embalaže po pošti, s čimer spodbujajo stalne stranke in hkrati spodbujajo trajnost.

V porastu so tudi minimalistične zasnove embalaže in embalaže brez odpadkov, pri čemer si podjetja prizadevajo zmanjšati odvečne sestavine, kot so zunanje škatle, vložki in plastični filmski ovoji.

V nekaterih primerih je embalaža zasnovana tako, da ima celo sekundarno funkcijo, na primer kot kozmetični organizator ali potovalni kovček, kar podaljša njen življenjski cikel in zmanjša vpliv na okolje.