Podjetje Nestlé je razkrilo, da je njegova največja blagovna znamka kave, Nescafé, leta 2024 skoraj tretjino svoje kave pridobila od kmetov, ki izvajajo prakse regenerativnega kmetijstva, s čimer je znatno presegla cilj podjetja, da do leta 2025 doseže 20 %, poroča portal ESG Today.
Podjetje je dosežek naznanilo z objavo poročila o napredku v okviru načrta Nescafé Plan 2030, v katerem je podrobno opisan napredek blagovne znamke pri uresničevanju strategije za izboljšanje trajnosti pridelave kave. Nescafé je strategijo začel izvajati leta 2022 in se zavezal, da bo do leta 2030 v načrt vložil več kot 1 milijardo dolarjev.
Načrt Nescafé 2030 se osredotoča na pomoč kmetom v dobavni verigi pri prehodu na obnovljive kmetijske prakse. Regenerativne kmetijske prakse so namenjene odpravljanju okoljskega vpliva kmetovanja in vključujejo tehnike za izboljšanje in obnovo ekosistemov, krepitev zdravja in rodovitnosti tal, zmanjšanje emisij, izboljšanje upravljanja vodotokov in povečanje biotske raznovrstnosti, kar prinaša večji pridelek in podnebno odpornejša tla ter boljše preživetje kmetov.