Sodobni potrošniki vse bolj cenijo odgovornost in transparentnost pri odnosih z blagovnimi znamkami. V tem smislu trajnostni razvoj slednjih postaja ključnega pomena za gradnjo zaupanja. Podjetja oz. trajnostne blagovne znamke tako presegajo zgolj okoljske pobude, saj poleg njih v celovit pristop vključujejo še družbene in upravljavske (ESG) vidike ter jih integrirajo v svojo identiteto in delovanje. S tem blagovne znamke ne izpolnjujejo le okoljskih standardov, temveč tudi aktivno gradijo zaupanje med svojimi potrošniki. Svojo trajnostno naravnanost lahko podjetja komunicirajo tudi z izbiro poslovnih in promocijskih daril – to so premišljeno oblikovani izdelki, ki z uporabo okolju prijaznih materialov in recikliranih materialov ter etične proizvodnje zmanjšujejo negativne vplive na okolje ter hkrati odražajo vrednote odgovornega poslovanja. Tak pristop ne le izboljšuje ugled podjetja, temveč tudi spodbuja povezanost s strankami in njihovo lojalnost ter ustvarja dolgoročne poslovne koristi.

Zapisal: Borut Haclar

IN d.o.o.
www.ekoman.si