Gigant na področju hrane in pijač PepsiCo je ta teden objavil vrsto posodobitev svojih ključnih trajnostnih ciljev na področjih podnebja, embalaže, kmetijstva in vode, vključno s premikom cilja iz leta 2040 za doseganje ničelnih emisij toplogrednih plinov v celotni vrednostni verigi na leto 2050, poroča ESG Today.
Na področju embalaže je družba PepsiCo sporočila, da spreminja svoj cilj zmanjšanja absolutne tonaže primarne plastike iz neobnovljivih virov za 20 % do leta 2030 z novim ciljem doseganja povprečnega 2-odstotnega letnega zmanjšanja absolutne tonaže primarne plastike do leta 2030 z novim poudarkom na primarni plastični embalaži na ključnih trgih embalaže.
Družba je posodobila tudi svoj cilj uporabe 50-odstotne reciklirane vsebine v plastični embalaži s ciljem uporabe 40 % ali več reciklirane vsebine do leta 2035, prav tako s poudarkom na primarni plastični embalaži na ključnih trgih.
Družba je tudi sporočila, da umika svoj cilj, da do leta 2030 20 % vseh prodanih pijač zagotovi z modeli za večkratno uporabo, vendar si bo še naprej prizadevala za ponovno uporabo kot del večjega cilja, da do leta 2030 na primarnih in sekundarnih trgih doseže 97 % embalaže za večkratno uporabo, recikliranje ali kompostiranje po zasnovi. Spremembe embalaže sledijo podobnim ukrepom, ki jih je konec lanskega leta napovedala družba Coca-Cola.
Več na povezavi.