Iggesund_640pxOblikovalci embalažnih rešitev se v želji po čim boljšem »prvem vtisu« pogosto osredotočajo le na zunanjost embalaže, njena notranjost pa ostaja v mejah običajnega oziroma manj unikatnega. Ideje pridejo in gredo, včasih pa se zgodi, da navdih in domišljija postaneta nekaj oprijemljivega, nekaj, kar se dotakne našega srca in duše, prinese veselje in nas navduši z neizmerno kreativnostjo. Izdelek Invercote je v nedavni kampanji vodilnega švedskega proizvajalca kartona to povsem izpolnil. Ideja promocijske kampanje je bila precej preprosta: kaj se zgodi, če oblikovalcu ponudiš orodje, s katerim lahko naredi karkoli. Edini pogoj je bil, da se pri tem uporabijo edinstvene lastnosti izdelka Invercote. Sodelovalo je več oblikovalcev in oblikovalskih timov z izkušnjami in referencami na področju razvoja in izdelave kompleksne embalaže ter različnih oblikovalskih projektov. Najboljša projekta sta bila javnosti predstavljena v novembru na luksuzni embalažni razstavi v Parizu. Pogosto pride do razočaranja, ko embalažne oblike, ki so sicer na barvnih zaslonih in barvnih tiskih videti popolne, predstavljajo težavo v proizvodnem procesu. Agencija Van Heertum Design pogosto vodi mednarodne inovacijske projekte za optimizacijo zahtevnih proizvodnih procesov in gradi svojo mrežo podjetij s prvorazredno specializirano proizvodnjo. Potrošnike so impresionirali s premišljenimi embalažnimi oblikami in postopki tiskanja, ki puščajo trajen vtis (gravure, offset in flexo tehnika, sitotisk idr.). Gre za konceptualne ideje konstruktivističnega pogleda na svet v smislu ponovne vzpostavitve »analognosti« v vedno bolj digitalnem svetu, kar je predstavljalo poseben izziv za kreativno ustvarjanje sodelujočih oblikovalcev in oblikovalskih timov. Stephane Quezel in Maureen Baroni sta tako obrnila trend poplave virtualnih, imaginarnih predstavitev v današnjem svetu in razvila 3D-konstrukcijo z namenom, da bi virtualno znova postalo resnično. Rezultat je na prvi pogled »strašljiva«, šokantna, a privlačna notranjost embalaže, ki daje videz resnično globalnega, tako v razmišljanju kot v izvedbi. Zunanjost embalaže je v nasprotju z razkošno notranjostjo minimalistično črna, brez posebnih dodatnih elementov. Izhodišče vseh teh idej je preprost rdeč kos kartona Invercote, ki ne predstavlja ničesar drugega kot projekcijsko platno za snovanje idej strokovnjakov, ki vedo, kaj hočejo.